Mamá, ti si que me entendes! Teresa Moure e Leandro Lamas

GALEGO: Mamá, ti si que me entendes! Teresa Moure e Leandro Lamas

P1090576

No blog gustariame contarvos mil cousas e o mesmo tempo non sei como ordear esas ideas. Pero hai unha cousa que si me encantaría, recomendar un conto en galego a semana, ¿quizas os venres? Para que o podades disfrutar o fin de semana… moitas veces buscaba reseñas de contos en galego e non atopaba nada ou me costaba moito e de hai a idea deste espazo semanal, que será a escusa perfecta para obligarnos a ir a biblioteca todas as semanas.

O primeiro libro que vos recomende creo que non poderia ser outro mais que “Mamá, ti si me entendes!” escrito por Teresa Moure, ilustrado por Leandro Lamas e editado por Editorial Galaxia, non pode ser un conto mais galego, estiben buscando se o hai en castelan para as que nos leedes dende fora porque realmente é moi recomendable pero non o atopei, se o atopedes non dubidedes en contarnolo.

P1090566

A propia editorial ten na sua web en aberto as primeiras follas por se queredes votar un ollo antes de mercalo ou regalalo http://www.editorialgalaxia.es/imxd/libros/doc/1242734607Mama,_ti_si_que_me_entendes.pdf

P1090573

Neste conto o bebe conta a sua historia, nos explica como se sinte. E nos conta o feliz que esta por que cando nin el sabe que lle pasa, que so pode chorar sua mamá sempre sabe que pasa, un cueiro sucio, uns gases, fame… Chegan as visitas e meten as suas cabezas no berce, e o bebe asustouse e puxose a chorar pero a mama o colle no colo. Pronto comezaron a decir que tiña fame e prepararon un biberón pero a nai enfadase co biberón e di que non!! que se as demais poden ela tamén!!E o bebe decatase do gran equipo que forma con sua nai.

Este pareceme un agasallo perfecto para toda futura mamá, porque temos conto para o bebe pero tamén unha mensaxe para a mama de que confié no seu instinto.


 

CASTELLANO: Mamá, ti si que me entendes! Teresa Moure e Leandro Lamas

En el blog me gustaría contaros mil cosas y al mesmo tiempo no se como ordenar esas ideas. Pero hay una cosa que si me encantaría, recomendar un cuento en gallego a la semana, ¿quizás los viernes? Para que lo podáis disfrutar el fin de semana… muchas veces buscaba reseñas de cuentos en gallego y no encontraba nada o me costaba mucho y de hay la idea de este espacio semanal, que será la escusa perfecta para obligarnos a ir a la biblioteca todas las semanas.

P1090572

El primer libro que os recomiende creo que no podría ser otro “Mamá, ti si me entendes!” escrito por Teresa Moure, ilustrado por Leandro Lamas y editado por Editorial Galaxia, no pode ser un cuento mas gallego, estuve buscando si lo hay en castellano para las que nos leéis desde fuera porque realmente es muy recomendable pero no lo encontré, si lo conseguís no dudéis en contárnoslo.

La propia editorial tiene en su su web en abierto las primeras páginas por si queréis echar un ojo antes de comprarlo o regalarlo http://www.editorialgalaxia.es/imxd/libros/doc/1242734607Mama,_ti_si_que_me_entendes.pdf

P1090574

En este cuento el bebe cuenta su historia, nos explica como se siente. Y nos cuenta lo feliz que esta por que cuando ni él sabe que le pasa, que sólo puede llorar su mamá siempre sabe que le pasa, un pañal sucio, unos gases, hambre… Llegan las visitas y meten sus cabezas en la cuna,el bebe se asusta y empieza a llorar pero la mama lo coge en brazos. Pronto empezaron a decir que tenía hambre y le prepararon un biberón pero la mama se enfada con el biberón y dice que no!! que si las demás pueden ella también!!Y el bebe se da cuenta del gran equipo que forma con su mama.

Este me parece un regalo perfecto para toda futura mamá, porque tenemos cuento para el bebe pero también un mensaje para la mama de que confíe en su instinto.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Podes utilizar estas etiquetas e atributos HTML : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>